تعمیرات گوشی سامسونگ

تعمیر گوشی سامسونگ در مرکز تعمیرات به طور کامل صورت می پذیرد. با توجه به توانایی های کارشناسان مجرب این تضمین را به شما می دهیم که کلیه ایراد های گوشی های سامسونگ در کمترین زمان در این مرکز قابل تعمیر می باشد. کلیه ی قطعات اورجینال گوشی های سامسونگ در این مرکز موجود می باشد. تعمیر موبایل سامسونگ یکی از تخصصی ترین تعمیرات گوشی ها محسوب میگردد چرا که گوشی های سامسونگ دارای تنوع مدل و همچنین تنوع ساخت هستند.

تعمیر نرم افزاری گوشی سامسونگ

تعمیر تاچ و ال سی دی

مشکلات نرم افزاری یکی از رایج ترین مشکلات موبایل می باشد که متاسفانه در اکثر مراکز و تعمیرکاران مبتدی مشکلات نرم افزاری با یک اشتباه کوچک و نصب رام اشتباه سبب آسیب سخت افزاری به گوشی می شود. تعمیر گوشی با بروزترین فایل های رسمی سامسونگ و با استفاده از باکسهای تعمیراتی گوشی های سامسونگ صورت می پذیرد. این اطمینان را به شما میدهیم که کلیه ی ایرادات نرم افزاری گوشی های سامسونگ در بخش تعمیرات گوشی قابل رفع می باشد. تکنسین نرم افزار دارای مدرک بین المللی تعمیرات نرم افزاری موبایل می باشد. همچنین این مرکز از باکسهای تعمیرات سامسونگ Z3x، Asansam، Hua، Atf و Riff برخوردار می باشد.

تعمیر سخت افزاری گوشی سامسونگ

در بخش تعمیرات سخت افزاری ، جدیدترین متدهای تعمیرات با استفاده از قطعات اورجینال و روکاری گوشی های سامسونگ صورت می پذیرد. کاملترین مجموعه بردهای داغی مدلهای مختلف با سخت افزارکار حرفه ای گوشی های سامسونگ در مرکز تعمیرات 118 گرد هم آمده اند تا کلیه ی مشکلات گوشی های سامسونگ قابل رفع باشد. تعمیر و تعویض IC هارد (EMMC) یکی از تخصصی ترین تعمیرات سخت افزاری سامسونگ می باشد که در مرکز تعمیرات 118 در کمترین زمان و با بهترین قیمت صورت می پذیرد.

مراحل تعمیرات گوشی سامسونگ

دریافت گوشی و ارایه رسید

دریافت گوشی سامسونگ شما و ارایه رسید تعمیرات. شما می توانید گوشی سامسونگ خود را به صورت حضوری یا از طریق پیک یا پست برای ما ارسال نمایید. پس از دریافت گوشی رسید دستگاه شما توسط سیستم صادر میگردد و از طریق رسید میتوانید پیگیر دستگاه دخود باشید.

بررسی و اعلام هزینه

پس از دریافت دستگاه بررسی اولیه صورت می پذیرد و به مشتری اعلام هزینه میگردد. در اکثر موارد ایراد گوشی در زمان حضور مشتری به او اعلام میگردد و همچنین زمان آماده شدن دستگاه به مشتری اعلام خواهد شد. در بعضی موارد ایراد مشخص نیست و نیاز به بررسی بیشتر و زمان دارد که در اینگونه موارد تا 48 ساعت کاری ایراد مشخص و به مشتری اعلام هزینه میگردد. بیشتر از 80 درصد موارد گوشی نهایت تا 48 ساعت تعمیر می شود و در 20 در صد موارد یکهفته زمان برای تعمیر مورد نیاز است. هر چند پیشنهاد می شود برای بررسی اصولی و دقیق و انجام کار بهتر تعمیراتی و سرویس کامل گوشی از عجله برای دریافت سریع گوشی خودداری نمایید ولی برای مشتریانی که درخواست تعمیر فوری گوشی خود را دارند تدبیر ویژه ای اندیشیده ایم و در سرویس اکسپرس خود هرگونه ایراد را در کمتر از نصف روز به درخواست مشتری رفع خواهیم نمود.

تعمیر گوشی

پس از اعلام هزینه و توافق مشتری گوشی وی توسط تعمیرکار تعمیر می شود و جهت تماس به بخش پذیرش ارایه میگردد. تعمیرات موبایل سامسونگ برای هرگونه فعالیت تعمیری مهلت تست و گارانتی مشخصی در نظر گرفته است که درکه در زمان تحویل دستگاه به مشتری اعلام میگردد.

منبع: https://service-samsung.ir/

تعمیرات تخصصی گوشی سامسونگ